Betöltés...

Mindennapi krumplink

György Ottilia (szerk.)

hétfőtől vasárnapig


Ár: 1.750 Ft

Raktáron

Corvin Kiadó, Déva
207 x 210 mm, kötött, 208 oldal
Kiadás éve: 2015
Sorozat: Erdélyi Konyha - ízes Tündérkert
ISBN: 978-973-622-901-5

Ízes Tündérkert sorozatunk harmadik kötetében számos ötletet kínálunk olvasóinknak, hogy minden alkalommal változatosan készíthessék el ezt a bárki számára elérhető zöldségfélét. A krumpli rengeteg receptben felhasználható, sós és édes ételek elkészítésére egyaránt alkalmas, és az év minden időszakában megtalálható. Olyan szakácskönyvet ajánlunk olvasóinknak - sok lépésről lépésre bemutatott recepttel -, amely hiánypótló, ugyanakkor hasznos,hiszen a krumpli alapeledelünk.

... Olcsó, ízletes, mindig jó!

A földkerekség minden részén megtalálható krumpli számos nép konyhájának fő alapanyaga. Közel 200 ötletet kínálunk olvasóinknak, hogy minden alkalommal változatosan készíthessék el ezt a bárki számára elérhető zöldségfélét.

A krumpli rengeteg receptben felhasználható, sósan vagy édesen egyaránt elkészíthető, előnye, hogy az év minden időszakában megtalálható. Ezúttal egy hiánypótló, ugyanakkor hasznos szakácskönyvet ajánlunk olvasóinknak, hiszen a krumpli alapeledelünk. Könyvünkben mindenki megtalálhatja az ízlésének és az alkalomnak megfelelő receptet: az előételektől és salátáktól kezdve a leveseken, valamint a főzelékeken, egytálételeken és köreteken át egészen a péksüteményekig vagy akár a gombócokig mindenre van egy jó ötletünk. Jó néhány fogás elkészítését lépésről lépésre mutatjuk be, fotókkal illusztrálva az ételkészítési folyamatokat.

Noha minden különleges alapanyagával reneszánszát éli a gasztronómia, mégis a krumpli az a zöldségféle, melyből olcsó, ízletes és mindig jó ételeket főzhetünk. Ma már elképzelhetetlen, hogy a konyhánkban ne találjuk meg a burgonyát, pedig volt idő, mikor nem fogyasztották. Évszázadokon keresztül a krumpli csak dísznövény volt, de amióta felfedezték, hogy ehető, egyik fő eledelünkké nőtte ki magát.

A krumpli a testépítéshez elengedhetetlen összes növényi fehérjét tartalmazza. Sőt káliumban, kalciumban, foszforban és vasban is gazdag. A cukorbetegek is bátran fogyaszthatják, mert a benne lévő szénhidrát lassan szívódik fel, így nem növeli a vércukorszintet.

A gyakori burgonyafogyasztás (nem a zsírban sült) egyensúlyban tartja a szerveket, például csökkenti a gyomor- és bélpanaszokat. Leghatásosabb, ha sós lében vagy héjában főzve fogyasztjuk. Valamikor a szegény emberek a burgonya levéből készítették a levest. Használjuk ki a burgonyában rejlő, egészségünkre hasznos lehetőségeket!

Válasszanak kedvükre gazdag kínálatunkból, s örvendeztessék meg családjukat, szeretteiket kedvenc krumplis ételükkel! Az Erdélyi Konyha szerkesztősége könnyed és akadálymentes sütést-főzést kíván!



Részletes keresés