Betöltés...

Letöltés - Média- és kommunikációtudományi könyvsorozat

Sorozat

Barbie vagy Star Wars?
2.400 Ft
Mesehős-reprezentációk az elemi iskolás gyerekek életében / Kassay Réka / Letöltés - Média- és kommunikációtudományi könyvsorozat

A média gyermekek szocializációjában betöltött vezető szerepe miatt érdemes alapos figyelmet fordítani arra, hogy a médiában megjelenő, a gyermekek számára fontos műfaj, a mese világában milyen tartalmak és vizuális élmények jelennek meg. Milyen képet festenek a mesék, a mesék főhősei a gyermekek számára a világról, milyen állításokat fogalmaznak meg? Ezen túl azonban az is fontos hogy mint közönséget, mint befogadót is elemezzük a gyermekeket. Az ilyen jellegű vizsgálódások rámutathatnak azokra a lényegi elemekre, amelyeket a gyerekek jól/rosszul arra használnak, hogy kreatív módon, továbbépítve a kapott elemeket, létrehozzák a saját értelmezésüket, felépítsenek egy saját világot. Éppen ez utóbbi, nem egyszerű folyamatot írja le Kassay Réka sajátos eszközrendszerével. Antalóczy Tímea 


Képregények kultúraközi áramlatokban
2.400 Ft
Maksa Gyula / Letöltés - Média- és kommunikációtudományi könyvsorozat

A kötet Maksa Gyula második, képregénymédiának szentelt könyve. Az első, a Változatok képregényre című médianarratológiai szempontból tárgyalta a képregény közegének sajátosságait és mediatikus ötvözetét. Jelen kötet a transzkulturális fejleményekre és sajátos kommunikációs használatokra helyezi a hangsúlyt: az itt olvasható tanulmányok képregények de- és rekulturalizációs, illetve de- és relokalizációs folyamataira koncentrálnak....


Médiakultúra Közép-Kelet-Európában
2.400 Ft
Kálai Sándor (szerk.) / Letöltés - Média- és kommunikációtudományi könyvsorozat

A Debreceni Egyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszéke, a Limoges-i Egyetem és a belfasti Queen's University szervezésében 2014 decemberében a Debreceni Egyetemen került megrendezésre a Réseaux, diffusion, acculturation - La naissance de la culture de masse en Europe (Hálózatok, terjedés, akkulturáció - Az európai tömegkultúra születése) című konferencia, amelynek előadásai arra keresték a választ, hogy milyen hasonlóságok és különbségek ragadhatók meg a kelet- és nyugat-európai médiakultúraként értett tömegkultúra folyamataiban. A tanulmánnyá átszerkesztett előadások angol és/vagy francia nyelven is meg fognak jelenni, ebben a kötetben annak a néhány szövegnek olvasható a magyar változata vagy fordítása, amelyek vagy magyar vagy pedig kelet-európai vonatkozásúak. 


Menedzser humanizmus: a szervezeti és üzleti élet „átlelkesítettsége”
2.400 Ft
Sebestyén Attila / Letöltés - Média- és kommunikációtudományi könyvsorozat

Miként képezik részét az üzleti életnek és a menedzsmentnek a szellemi javak, az irodalom és a humántudományok szempontjai? Sebestyén Attila kommunikációs szakember és irodalmár, célközönsége irodalomkedvelő céges vezetők, menedzserek, társadalomtudósok, bölcsészek. Könyve azt tételezi, hogy a fogyasztói/munkavállalói identitások gondozása igényli a menedzsmenttudás és a humán műveltség összekapcsolását a szervezeti életben. Elemzi a spirituális öngondozás és a szóművészet jelentőségét a szervezeti kultúrában, feltárja a könyvipar kultúrabrókeri feladatkörét a kulturális gazdaságban. Ez a könyv szemléletet formál, s ezt izgalmasan gazdag anyagon teszi...bővebben



Részletes keresés