Betöltés...

Studia Terrae Siculorum

Sorozat

A turisztikai helymarketing Székelyföldön
3.000 Ft
Az imázs- és márkahasználat tudományos megalapozása / Nagy Benedek / Studia Terrae Siculorum

Székelyföld regionális fejlesztése és fejlődése aktuális kérdéssé vált mind a hétköznapi diskurzusban, mind a különféle társadalomtudományos vitákban is. A szerző a helymarketing-kutatások alkalmazhatóságát, eszközeit, célját, szükségességét, prioritását, veszélyeit és gyakorlati előnyeit vizsgálja...bővebben


Székelyföld turisztikai régió?
2.500 Ft
Kérdőíves, fókuszcsoportos és statisztikai vizsgálat a székelyföldi turizmusról / Kiss Tamás – Barna Gergő – Deák Attila / Studia Terrae Siculorum

A kötet a turisztikai szakma, a turisztikai szekunder kutatás, oktatás és gyakorlat, valamint a kurzuspolitika és területfejlesztés számára régóta szükséges kutatási eredményeket összegzi. A szerzők elsősorban a székelyföldi turizmussal kapcsolatos tisztánlátást kívánták segíteni, ködképeket szeretnének eloszlatni. Ezért van az, hogy szemben az eddigi vizsgálatokkal, amelyek elsősorban lokális szinten, kvalitatív eszközökkel közelítették meg a problémát, ezúttal a mennyiségi eszközök (survey-vizsgálatok, statisztikai elemzés) dominálnak.


Turizmusfejlesztés Székelyföldön
3.800 Ft
(Hargita megyei szemszögből) / Horváth Alpár / Studia Terrae Siculorum

A kötet székelyföld turizmusának fejlesztését nem csupán ágazati kérdésként szemléli, illetve a fejlesztést nem településszintű szereplők, nem a központi kormányzati szereplők és nem a multinacionális tőkés társaságok szemszögéből, hanem a térségi, regionális szereplők, közösségek szemszögéből próbálja megközelíteni.


Vállalkozás női módra
2.500 Ft
A székelyföldi női vállalkozók profiljának és motivációinak vizsgálata / Gergely Orsolya / Studia Terrae Siculorum

A kötet szociológiai módszerekkel vizsgálja a kis- és középvállalkozó nők vállalkozásindítási, vállalkozásmenedzselési motivációit. A kutatás a Székelyföld (Románia) nagy részét magában foglaló Hargita és Kovászna megyében zajlott, és célja a női vállalkozók szociodemográfiai profiljának leírása, a női vállalkozói magatartások kulturális és területi összefüggéseinek vizsgálata volt. A szerző emellett elemzi a vállalkozások profilját, bemutatja a vállalkozások profilját, bemutatja a vállalkozások működtetési logikájára vonatkozó egyéni vagy kollektív módozatokat, és kísérletet tesz e módozatoknak a családvezetési mintákkal való együttes értelmezésére is.



Részletes keresés