Betöltés...

A turisztikai helymarketing Székelyföldön

Nagy Benedek

Az imázs- és márkahasználat tudományos megalapozása


Ár: 3.000 Ft

Raktáron

Nemzeti Kisebbségkutató Intézet, Kolozsvár
145 × 205 mm, fűzött, 260 oldal
Kiadás éve: 2013
Sorozat: Studia Terrae Siculorum
ISBN: 978-606-8377-17-9

Székelyföld regionális fejlesztése és fejlődése aktuális kérdéssé vált mind a hétköznapi diskurzusban, mind a különféle társadalomtudományos vitákban is. A szerző a helymarketing-kutatások alkalmazhatóságát, eszközeit, célját, szükségességét, prioritását, veszélyeit és gyakorlati előnyeit vizsgálja. Különböző vizsgálatokkal azokra a kényes pontokra kíván fényt deríteni, amelyek többek között politikai feszültségek felfokozódásához vezethetnek, amennyiben ezeket hibásan vagy hiányosan értelmezik és kommunikálják az illetékes szereplők. Vélt vagy valós előnyöket és hátrányokat keres ebben a térségben, megpróbálja nemcsak felderíteni ezek okát, erdőjét, hanem kiküszöbölésükre vagy – a végső célnak alárendelve – hasznosításukra is megoldásokat keres.



Részletes keresés